یکشنبه، تیر ۱۷، ۱۳۸۶

از سهميه بندي بنزين تا برق



هنوزمفهوم سخنان محمود احمدي نژاد رنگ كهنگي نگرفته وجنجال بر

سراينكه رئيس دولت نهم منظورش سهميه بندي برق نبوده ، بلكه هدف

وي ازاين سخنان، صرفه جويي دراستفاده ازمصرف برق مي باشد، و

همچنين مصادف با گفتگوي ويژه خبري شبكه دوم سيما با وزيرنيروي

كابينه ي آقاي احمدي نژاد، درشب گذشته ، وبه يمن وجود گرماي بالاي

سي ودو درجه، برق منطقه ي ما ازساعت تقريبا نزديك يازده شب يك

شنبه قطع شده وبه مباركي سخنان رئيس دولت به مناسبت صرفه جويي

درانرژي ،روزبعد ساعت نزديك به يازده صبح جمال ما به روشني اش

روشن مي گردد. حا چند وسيله ي برقي دراين ميان نفله گرديده و چه

مقدارازمواد غذايي مردم محكوم به فنا است جاي خود دارد. البته باذكر

اين نكته ، كه اين وسايل ومواد غذايي با چه جان كندني تهيه مي شود.

جالب اينجاست ، كه شهروند محكوم به ماندن درتاريكي، درگرما، با

همه ي استرس هايي كه به بي خوابي وانواع كوفت وزهرمار ديگرمي

انجامد، قادرنباشد شماره هاي اداره برق را گرفته تا ازچگونگي ماجرا

آگاه شده وتكليف خود را بداند. بعد ازساعت ها تلا ش براي تماس گر

فتن ، تازه پاس كاري ها شروع مي شود. حتما ازسرمهرورزي شان

است كه آدم را پاس مي دهند.درجايي هم كه به آخرين پاس مي انجامد

يك صداي دخترانه محجوب، شوت نهايي را مي زند كه، من در اينجا

كارآموز هستم ومسئوليتي ندارم. چشم من پيغام گرفتار شما را مي رسا

نم. من هم دراين سيكل معيوب، دست ازپا درازتركپه ي مرگم را مي

گذارم وچشم هايم را به آسمان خيال دوخته منتظرقبض بعدي برق مي

مانم
.

۵ نظر:

ناشناس گفت...

سلام

خسته نباشي.گزارشت جالب بود

ناشناس گفت...

اين سهميه نصيب ما هم شده

ناشناس گفت...

خسته نباشي دوست من

ناشناس گفت...

مبارك است اين سهميه بندي

ناشناس گفت...

طرح تكريم ارباب رجوع است؟
موفق باشيد